14 feb. 2008

Griuri colorate

Griuri colorate




Cladire-nalta, sub nori s-arata,
Viu colorata, cu grija lucrata.
Interioru-I pe etaje structurat,
Trepte invizibile, puzzle neasamblat
Eu m-am grabit, de frica impins
Nu-mi placea sa alerg cu becul stins,
Am zis ca-i bine sa caut treptele cu atentie
Pentru a ma ridica incet la fiecare pretentie
Si bine-a fost si este pentru mine
Dar e nevoie de balans pentru a ma mentine
Si nu sunt singur, in blocul fara capat
Cu totii suntem inchisi aici, porti cu lacat.
Si ne-ntalnim pe diferite trepte
Sa urcam sunt diferite retete
Putem sa-mpingem, sa urcam, sa ignoram
Dar blocul e imposibil sa-l schimbam.
Acum scara-mi e luminata
Podeaua etajului e fisurata
N-am numarat treptele vreodata
Dar stiu precis ca n-a fost decat una singura-ntunecata (a nu se-ntelege c-a fost doar una, au fost mai multe.)
De unde stii ca-i colorat afara
Daca tu niciodata n-ai plecat din scara?
Pai…In cateva nopti cand toti dormeau
Am pasit afara fara sa vreau.

Niciun comentariu: