16 feb. 2008

Nu se scufunda ca nu-i pe apa.

Nu se scufunda ca nu-i pe apa.



Ne gasim cu totii pe acelasi vapor,
Fiecare o cabina, un singur motor.
Nu esti primul ce te-ai gandit sa schimbi sensul
Si nici ultimul care se crede alesul

Si eu am crezut ca ma vad de sus
Dar cand m-am uitat din stanga de pe cer, speranta mea s-a dus
Nu-s stabilite elemente generale de diferentiere si nu vor fi
Ca mine si ca tine mai sunt alte sute de mii

Deja pare gol vasul, confund oamenii cu puntea
Si-mi fac mereu curaj - cateodata nedreptatit - de a ridica fruntea.
In ultimul timp, vasul a mers inainte fara oprire,
Iar pentru cina mi-a dat doctorul scutire

Care munte? Care izvor?
Esti acelasi indiferent de popor.
Falsitate si indiferenta.
Acum sunt lipsit de orice fel de esenta.

Am iesit sa iau aer curat,
Dar astia care au facut cabinele, nu stiu cum au lucrat:
La mine la geam e fum si pe pereti se plimba umbre stranii.
La tribord loveste un alt tsunami.

Niciun comentariu: